Go Me!!

Skrivet den: 2010-02-18 kl. 15:49:49 / Kategori: That is that
Mina blogguppehåll blir längre och längre. Sedan kör jag ett ryck och skriver tre samma dag, så kan jag ha ett välförtjänt uppehåll igen. Men det kommer bli mycket skrivande ändå eftersom jag och Alexandra nu ska ge oss på en b-uppsats där vår frågeställning handlar om internetanvändning hos barn. Kommer bli mycket intressant och sedan får jag besöka min gamla VFU-plats igen redan imorgon. Underbart!!

Jag har också vågat återvända till tvättstugan. Det gick bra och jag satte det största hänglås jag kunde hitta på dörren. Vi tar oss sakta tillbaka till mänskligheten. Dock måste jag berömma vårt försäkringsbolag som gav oss full ersättning på det vi förlorat utan att sänka värdet på något. De drog av självrisken och skickade ett fint litet kuvert med resten av pengarna. TACK säger man då.

Det här inlägget tog mig en timme att skriva.. Jag är ungefär lika på topp som solen idag.. Det vill säga, jag gick aldrig ens upp..

Tillägger att jag njuter för fullt av min välförtjänta träningsvärk och mitt nyblonderade hår.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0