kids game

Skrivet den: 2010-02-25 kl. 00:04:39 / Kategori: That is that

I väntan på hockeyn...


Började spela ett spel som jag fullständigt dumförklarade i början. Alla spel på hamsterpaj är för människor utan liv. Men det handlar om olika figurer/former som är hungriga. Som den blivande lärare jag är trodde jag att det skulle vara någon pedagogiskt, det här med former och figurer..



Jag kom till level 20, och se det som en utmaning!!! hur går det för er..? Klår jag er i detta barnspel..?
PS, ge inte upp för att det är så otroligt simpelt i början. Tror inte ni kommer förbi 20 ändå, är rätt svår..

HÄR är spelet.



Tillägg.. 
Jag fuskade med hjälp facebook och kom till level 26 innan jag fattade hur fullständigt meningslöst det här var. Tänker nu spendera tiden fram till hockeyn på samma sätt som Daniel. God Natt!!!


Kommentarer
Postat av: Ellie

Det mesta på HP är för människor utan liv :)

2010-03-13 @ 14:04:20
URL: http://milchbubis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0