the whole book..

Skrivet den: 2010-02-06 kl. 16:44:31 / Kategori: That is that

tänk er en musröst som säger hjälp. tyst och försiktigt så det knappt hörs. så känner jag mig nu. Hjälp. Samtidigt som jag viskar vill jag också skrika jävla idioter!!

Jag är chockad, arg, rädd, ledsen, förbannad, ännu räddare. Och ledsen.. förvirrad

Idag är det lördag och tvättdag. Idag var också en av få gånger då Daniel fick följa med ner varje gång och hjälpa mig. Snällt va? därför tänkte jag vara snäll tillbaka och sa att han slapp följa med näst sista rundan eftersom jag bara skulle hämta två par byxor i maskinen och ta med upp igen. När jag går i korridoren i källaren ser jag tre par byxor som ligger där. Jag tänkte att dem efter oss haft bråttom och tappat lite. Tills jag ser att det är mina joggingbyxor och två par jeans jag inte känner igen.. Sedan ser jag att mina kläder som låg i torktumlaren ligger på golvet och jag blir förbannad för att de inte kunde vänta tills jag kom. När jag packar ihop kläderna kommer jag på att titta i torkskåpet. Där ligger alla kläder i en hög och Daniels björnborgkalsonger och andra saker fattas. Det har varit någon jävel i tvättstugan och snott våra saker. Mest Daniels saker eftersom jag inte har så mycket som är dyrt. Jag saknar en tröja från MQ ( en favorit ) medan Daniel saknar säkert 7 par kalsonger och en munkjacka.

Varför sno någons underkläder..? Vadå ska dem sälja det vidare..? Eller använda själva eller jag fattar inte..?

Nu gjorde Rooney mål, lite glädje i allt det jobbiga..gick och snackade med grannen som hade tiden efter oss också. Han sitter just nu därnere och väntar på att hans tvätt ska bli klar.. Och han snor man inte från, det såg jag redan när han öppnade dörren.. Se det som en varning IDIOTER!!!

Fest ikväll.. nu jävlar ska det supas!!!  


Kommentarer
Postat av: Maria

Men whaaaaaat?? Vi har ju samma tvättstuga :/ Jag har alltid hänglås och torkar aldrig tvätt i varken torktumlare eller torkskåp.. Vilke jävla idioter som snor!!!

2010-02-06 @ 17:09:52
URL: http://enhildamaria.blogg.se/
Postat av: Dessi

nej, tji fick man för att man litade på mänskligheten. ett misstag jag inte kommer göra om. Ser du en skylt i tvättstugan så är det min :)

2010-02-06 @ 17:57:27
URL: http://desssis.blogg.se/
Postat av: JuliaOfSweden

Hejj ;'d

Snygg blogg ;'d

Kika in gärna på min ;'d

Läs/Kommentera/StannaSåLängeDuKan ;'d

O ska vi följa varann via bloglovin ?

Kram // Julia

2010-02-06 @ 18:57:06
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, fin blogg.

Allt bra idag?

Kram

2010-02-06 @ 19:22:12
URL: http://Ayye.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0