tips från coachen II

Skrivet den: 2010-01-06 kl. 20:48:00 / Kategori: That is that
Har fått rätt många kommentarer om det här med hur man ska och inte ska uppföra sig när man kommer till affärens slutmål, kassan. Därför kommer här del II. ( Tyvärr verkar inte pensionärerna på konsum läsa min blogg så dem lär ju sig aldrig.) Tur att jag är en sådan glad och trevlig tjej ändå, haha. Okej, here we go.

- Lyssna på kassörskan, chansen att hon har några timmar i ryggen är ganska stor så vad hon säger är för det mesta det rätta. Iaf om vilken håll man ska dra kortet på eller hur man ska trycka. Ta en paus i ert viktiga liv och verkligen lyssna for once..

- Har ni ställt läskflaskorna upp, bli inte arg på kassörskan när det välter. Hon eller han kan inte kontrollera farten på bandet, och ärligt talat, vad trodde ni skulle hända.

- har det mot all förmodan blivit fel, är tipset att inte ställa sig bredvid kassörskan utan ta en plats i kön igen ( om den inte är för lång då ) Det går ofta fortare..

- Denna punkten är ett rent faktum, är du trevlig mot kassörskan är hon/han trevlig mot dig. Är du otrevlig kan du räkna med att hon eller han kommer begära 1,50 när du glömt köpa en kasse.

Det blev inte så många punkter idag. Beror nog på att jag är på ett rätt så bra humör ändå. Typiskt, haha. Nu ska jag plugga lite till. Hoppas alla haft ett trevligt lov för imorgon är det tillbaka till verkligenheten. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0