yet another weekend..

Skrivet den: 2010-01-16 kl. 11:04:54 / Kategori: That is that
senast jag skrev var i tisdags..? snackade då om att jag skulle sova ikapp några timmar. Jo det kan man ju säga att jag lyckats med. Jag har bara sovit. I en hel vecka. Inte alls skönt eftersom det ger mig huvudvärk. tråkigt. Så då blev det helg igen, men detta kommer bli en lugn en. Gårdagen spenderades i Ringelund med mormor och morfor. Och resten av släkten såklart. Allting görs tillsammans med hela släkten och det gillar vi. Vi gillar så mkt när vi träffas att vi snabbt bestämmer nästa gång. Så nu är det kusinträff i Öllsjö planerad. We like! Hela kvällen var mycket trevlig och lyckad, och avslutades med att pappa följde mig hem mitt i natten för att sedan gå hem igen. Det kallar jag kvalitetstid, och jag hoppas på mer sådan med pappsen!! ( sorry pappa, du har blivit pappsen, inte mkt jag kan göra åt det nu)

Daniel är och jobbar nu, och slutar lagom tills jag ska börja på konsum kl 14. Honom träffar vi igen på måndag när han kommer hem från jobbet känns de som. på tal om Daniel. I onsdags hittade vi på bus. Ja, fy vad busiga  vi var (inget snusk, snuskhummer).

Nu ska jag gå och ladda min kamera, för det är så tråkigt utan bilder.. Läser man ens texten? Kanske bara de fetstilta? Sedan ska jag sluta skriva trams också. Men ärligt talat, de kommer inte mkt vettigt ur mitt huvud.



Kommentarer
Postat av: Heva

coool blogg !

2010-01-16 @ 13:15:36
URL: http://heva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0