FREITAG!!

Skrivet den: 2010-07-30 kl. 07:15:49 / Kategori: That is that
Det verkar som om helgen kommer dyka upp denna veckan också. Första tanken är härligt, helg är aldrig fel. Men sedan upptäckte jag att helgen kan slänga sig i väggen, som vanligt. Jag undrar om jag ens kommer märka att det är helg eftersom jag ska jobba hela. De skulle vara på söndag isf då jag slutar klockan två istället för sex eller sju, eller tjugotvå.

Precis som sommaren ska vara planeras det en himla massa fester och annat skoj. Men varför kan man inte lägga detta på olika dagar? Imorgon är de grillkväll, spelarfest och examensparty. Tight I know. Å ja, jobb också men de har ni redan fattat..

Nej, jag avslutar med att jag faktiskt gillar mitt jobb. Jag gillar mina arbetskamrater och mina arbetsuppgiter (utom svinnet, men de gillar ingen). Chefen är på facebook så de är bara att strö fina ord ;) På tal om jobbet (pratar jag någonsin om något annat än konsum) så gjorde jag tidigare en lista av hur man ska och inte ska göra som kund när man kommer till kassan. De kommer snart en om hur man ska och inte ska göra när man pratar med personalen ute i butiken. Anki kommer älska de!! :)

nu frukost och sen bussen.

KRAM KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0