halta Lotta...

Skrivet den: 2010-07-26 kl. 10:35:27 / Kategori: That is that
...de är jag

Jag hoppar runt här hemma som en annan halt åsna men sånt är livet. Solen lyser upp rummet, men för att glädja mig lite verkar det blåsa rätt så mycket ute. Jag ska hoppa vidare till konsum för att se om jag kan göra någon nytta.

Jag vill att det ska bli helg igen, men denna gången betyder också helgen att det är den sista i juli, sen är vi inne i augusti. De är en tanke värd tänkas två gånger på. Vad känner vi inför detta? ROM!!! here we come!!

Jag nämnde något jag ville ha till Daniel och sa i förbifarten att de kunde han tänka på till jul. Daniel svarar lugnt att han redan vet vad han ska köpa till mig i julklapp. Kan man säga så? Kan man säga så till mig? Nej de kan man inte, för jg kommer vara sprickfärdig av nyfikenhet nu ända fram till julafton. För det känns normalt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0