hej hej

Skrivet den: 2010-07-19 kl. 21:17:55 / Kategori: That is that

Sitter hemma hos föräldrarna denna måndagskväll. De som har hänt sedan sist är att jag lyckats bryta ytterligare en nagel, men de dog vi inte av.

Sittter och kollar igenom bilderna här. Vissa bilder göra mig ledsen, andra  gör mig glad och ibland blir jag bara förbannad över att ingen sa till mig hur mitt hår egentligen såg ut. Ni ska få ett smakprov såklart. På allt utom håret, riktigt så dum är jag inte ;)





Där är inte Doris gammal. Bollen hon leker med är en teknikboll, haha. Till och med Tyson är större, även om det inte säger mycket.




Hittade också en dålig bild på syrran iförd en snygg tröja ;)


Kram på er alla denna måndagskväll.


Kommentarer
Postat av: syster

dålig bild? snygg tröja?? haha

2010-07-20 @ 16:48:21
Postat av: Dessi

menade mest att bilden var av dålig kvalitet inte att bilden på dig var dålig ;) å tröjan är snygg.. :)

2010-07-21 @ 09:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0