jaja då

Skrivet den: 2010-07-15 kl. 19:01:35 / Kategori: That is that

Trycket blev för stort och jag är tvungen att skriva ett inlägg. Eftersom jag aldrig skriver längre kan man tro att det inte händer mycket i mitt liv just nu. Vilket stämmer ganska bra. Här har man inte tid att njuta av sommaren inte, utan vi snackar 40-50 timmars veckor här. Vi snackar jobb elva dagar i sträck. Vi snackar HARRY POTTER!!

Jag är fast i Potter-träsket igen och plöjer igenom varje film och bok jag får tag på. Precis läst nr 3 och 4 och jag kan inte lägga ner dem. Vem har egentligen tid att blogga när man kan åka till hogwarts istället?

Min och syrrans bokklubb går sådär eftersom jag läste ut boken förra veckan och hon är med all säkerhet fortfarande på s 25.

 


Kommentarer
Postat av: syster

det är jag faktiskt, men vid läggdags är jag upptagen med satc. blir kanske till helgen när det inte går. kram

2010-07-15 @ 19:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0