Nattens bravader!!

Skrivet den: 2010-07-25 kl. 12:20:22 / Kategori: That is that
Alla kan vi inte lyckas, men ibland så.

Igår hällde jag i mig x antal liter cola. Så mycket cola att jag inte ville ha mer, och de säger inte lite. Men jag drack bara cola och inget annat utan tog sedan bilen med mig hem igen. Tänkte de skulle kännas bättre på söndagsmorgonen då. Och de hade de säkert gjort om jag inte hade trampat på två spikar mitt i natten såklart.

Det lyckades jag med här hemma efter vi lämnat av Vera. Jag trampade på en list, framlekt av en eller två katter, där två spik gick rakt in i trampdynan. vilket egentligen borde vara omöjligt eftersom mina trampdynor mer borde benämnas som klövar. Jag skrek som en stucken gris (dålig synonym) och de fanns två hål i foten på mig. Eftersom jag inte kunde gå på foten blev det nu på morgonen ett besök till näsbys vårdcentral där jag blev väl omhändertagen men inga starka tabletter utdelades men väl visdomsord. Ska hålla uppsikt om det blir rött, svullet eller varmt. Så nu ska jag halta vidare till jobbet.




Ja för detta ser ju bara lagom dumt ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0