Bokklubb ala Kristianstad

Skrivet den: 2010-06-20 kl. 22:31:16 / Kategori: boktips...
Nu är det sommar och sol och ingen kurslitteratur att läsa. Så därför tänkte jag och min syster starta en bokklubb. Visst låter det som en bra idé?

Jag älskar att ligga på stranden och läsa, eller krypa ihop bland alla kuddar och filtar i soffan. Tror inte det finns några tillfällen då jag är så avslappnad som när jag läser en bra bok. Man försvinner in i en annan värld och får drömma sig bort ett tag.

Iaf, så tänkte jag kolla om det finns fler som vill vara med? Som en kul grej, testa och se om det fungerar.

PS: vi är seriösa.  (läs jag, syrran får svara för sig själv)






In English, I know. scaaary

L
O
V
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0