måndag 7/6 2010

Skrivet den: 2010-06-07 kl. 10:06:31 / Kategori: That is that
På torsdag börjar mitt sommarlov. Då ska sista uppgiften in och eftersom jag känner mig själv så bra vet jag att jag inte kommer lämna in den förrän då heller. Ibland känns de lite trist att jag alltid väntar med allt till sista minuten, men sådan är jag och jag har börjat acceptera det faktiskt.

Det blir mycket konsum denna veckan så den där uppsatsen får skrivas när jag har en ledig stund. Vilket råkar vara denna måndagsmorgon. Så nu sitter jag och skriver om sociokulturellt lärande och konstruktivistiskt lärande. Hilfe bitte!!

smygkollade också lite på lägenheterna på ABK, ny visning på G!



Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej



Har ny design på min blogg och vill gärna veta vad omvärlden tycker

om den så gå gärna in och säg vad du tycker!



Gör också gratisdesigner ifall du är intresserad!



/E

2010-06-07 @ 17:30:55
URL: http://www.elsaas.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0