AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJ

Skrivet den: 2010-03-08 kl. 08:07:52 / Kategori: That is that
Jag har tandvärk. Och det är inte roligt. Inflammation i tandköttet vid visdomständerna. Det är iaf min egen diagnos, eftersom jag vägrar gå till tandläkaren. Så jag har något medel jag sköljer munnen med x antal gånger mer än den rekommenderande dosen.

Jag skrubbar, duttar, river, trycker, borstar, sköljer, gnuggar, biter ja allt möjligt men de slutar inte göra ont. Tänker ge de fram till onsdag, sen ringer jag tandläkaren, låter som en bra deal..? Måste bli frisk till resan.. ( Hade tandvärk av detta slag när vi var i Madrid, så jag gick och gurgla hela helgen där )

Det här med tandvärk. DET GÖR ONT!! Och vad är det för mening att ha ont om ingen tycker synd om mig..? Här är det inget av "lida i det tysta" inte. Tur är då att jag jobbat hela helgen och varje gång någon arbetskamrat eller kund för den delen har frågat hur det är, har jag beklagat mig över min stackars mun. Sen tycker alla synd om mig, fast jag mår ju inte bättre för de. synd. Hoppas på lite medömkan här också..


Hoppas er måndag börjat lika bra som min... blääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0