Calling the states!!

Skrivet den: 2010-03-25 kl. 12:16:39 / Kategori: New York 2010

Idag är det exakt en vecka till vi åker. Bara en vecka tills vi äntligen åker till min favoritstad, NYC!! Gårdagen spenderades med att ringa USA och fixa med biljetterna till Rangersmatchen. Undra vad det kostade den tiden jag stod i telefonkö..? Igår fixade jag också med tvätten. Rentvättade allt till sängen i tredjerummet eftersom Vera ska bo här under tiden vi är borta. Hon får ta hand om både lägenheten och katterna, det tackar vi för.

Och idag är ju också en underbar dag till att lägga till en ny kategori. Ingen mindre än New York 2010. Det är här all shopping och allt bus kommer hamna. Vi har så mycket som vi ska göra och hinna med att vi fått lägga upp ett schema för att hinna med allt.

Så nu ska jag storstäda klädkammaren och slänga hälften!! UNDERBART!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0