Då säger vi hejdå till sommarbenen!!

Skrivet den: 2010-03-14 kl. 19:51:01 / Kategori: That is that

Sådär, idag har man spelat sin första träningsmatch. Alla tjejer som spelar fotboll vet hur detta fungerar. Har man en gång slått upp knät är de kört resten av säsongen. För Dessi fick en AJ-AJ på matchen.





För vilka sommarben är det egentligen vi fotbollsspelare kan hoppas på? Nu sätter snart serien äntligen igång och det blir matcher och träningar på gräs när det fortfarande är ljust ute. Tänk när man springer i shorts och t-shirt bara. MUMS! Benen..? Vi snackar blåmärken efter närkamper om bollen. Skrapsår på knäna och en väldigt speciell bränna. Och då har jag inte ens börjat prata om låren eller rumpan än.
Men vi gillar de och hade kunnat tänka oss de på något annat sätt.


Hur min vurpa gick till..? Jag gissar på att jag på något sätt snubblade på mig själv, någon som sätter emot..?


Kommentarer
Postat av: caroline

Men usch vad det ser läskigt ut Dessi ! Tur du plåstrat om det ordentligt : )

2010-03-15 @ 22:25:48
URL: http://caroolineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0