I have been a bad bad girl..

Skrivet den: 2010-03-02 kl. 13:01:56 / Kategori:
Att inte shoppa längre är inte så svårt numera. Det är ju mindre än en månad nu till vi åker. Jag har under veckoslutet även haft lite mailkontakt med Susan om att träffa dem när vi är i NY.

Så när jag igår var i stan med Vera var det inga större problem att hålla i plånboken utan jag köpte bara en klänning, bra va? Och det var en billig jäkel så de räknas ju inte ens.

 
Shoppingförbud är ju inga problem alls. Fotbollsträningen ikväll kommer bli värre, mer otränad än vad jag är just nu blir svårt att hitta. Men det ska det bli ändring på. Sen imorgon ska jag och Alex plugga järnet!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0