insperation from another generation..

Skrivet den: 2010-03-26 kl. 08:01:40 / Kategori: That is that
Igår var jag halvt utslängd från lägenheten då Daniel skulle ha middag och pokerkväll med pojkarna. Bara bra det eftersom jag inte ville bli indragen i någon matlagning eller diskning. När jag kom hem var de fortfarande igång och det var livat som aldrig förr en torsdagkväll. Och Dessi fick smak för saken

Jag har alltid gillat att spela kort. Och Poker med fem kort på handen har man spelat sedan man var liten och fick sitta i morfars knä och hjälpa honom. Det är minnen de!!

Så nu undrar jag om det finns några tjejer där ute som är sugna på pokerkvällar..? När man spelar med fem kort på handen och har sin hög med enkronor bredvid sig..? Finns ni..? Eller måste jag leta upp ett killgäng som ändå inte vill ha mig..? aja, hör av er!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0