Someone elses Dirt

Skrivet den: 2010-03-15 kl. 22:06:05 / Kategori: boktips...
Länge sedan ni fick ett boktips nu. Och det blir nog de sista på länge eftersom mer kurslitteratur närmar sig. Boken är Mötley Crües The Dirt. En bok som Daniel ville ha och som faktiskt är hans. Och jag visste inget om dessa killar innan jag började läsa om dem. Men man kommer dem så nära och jag gillar de..



Imorgon är det sista dagen för mig och Alex att arbeta med vår uppsats. Ska bli skönt att skicka iväg den, men som vanligt med högskolan blir de ingen rast och ingen ro utan direkt vidare till nästa moment. 

Ikväll har katterna också haft sin första "olycka" sedan de flyttade hit. Jag och Daniel körde "sten, sax, påse" om vem som skulle få plocka och Daniel förlorade, hihi.  

Nu säger vi God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0