Target!!

Skrivet den: 2010-03-28 kl. 21:10:39 / Kategori: That is that
Idag har varit en dramatisk dag för mig och därför tänker jag uttrycka mig lika dramatiskt..


Jag går snällt ner till tvättstugan ( oh noo ) och bokar tid. Men nej, tvättstugan var snäll mot mig idag. Värre var det när jag råkade titta bort mot vårt förråd och dörren står öppen. "skit, snälla säg att jag inte glömt låsa de sist jag var här" Nej, sån tur hade jag inte. Låset är uppbrutet och alla saker ligger huller om buller där inne. INBROTT!!! igen..

Upp i lägenheten och väcker Daniel som får följa med ner. Vi upptäcker snabbt att all cider och öl är borta. Men när jag hittar min studentmössa på golvet brister det för mig och jag ringer mamma och storbölar i telefonen. både mamma och pappa kommer till räddningen och dumförklarar ABK tillsammans med oss. För vet ni vad dem säger..? Polisanmäl, polisanmäl. Sen ringer Daniel dem och försöker förklara att även om vi polisanmäler kommer inte dem komma och fixa låset.. så vad ska vi göra med de grejer som är kvar..? Nej tydligen ansåg den jourhavande vaktmästaren är det var något som skulle fixas i veckan.. Min fråga är VAD FAN GÖR EN JOURHAVANDE VAKTMÄSTARE DÅ..?

Så det var jobbigt där ett tag på eftermiddagen, det är jobbigt att se att någon gått igenom ens gamla saker, för det är sådant som hamnar där nere.  Men de dumma jävlarna missade ett par skor för 2500 och två fina tennisrack.

MARIA: pack ur things and leave as soon as u can!! Get out and do it fast!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0