We kick ass!!

Skrivet den: 2010-03-17 kl. 23:15:46 / Kategori: That is that
Jag och Alex ( eller rättare sagt Alex ) har nu skickat in vår uppsats. Känns så jäkla underbart!! blev väl en 27 sidor allt som allt.. Jäkla göre att läsa för de stackarna som blir tvugna..


Så nu får vi vila tills imorgon då vi ska förebereda opponeringen  (heter det så..?)

Daniel har varit/är hos Basse ikväll och kollar på C L. Så jag bestämde mig för att ha en egen C L - kväll. De få inbjudna blev Carro och Patrik. Patrik stack tre min innan matchen var slut och Carro var borta två min efter slutsignalen. så nu sitter jag här och kollar på sex and the city filmen i myskläder. Är inte livet härligt så säg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0