In heaven there will be strawberries

Skrivet den: 2010-05-26 kl. 16:14:37 / Kategori: That is that

Årets första jordgubbar slank ner snabbt tillsammans med lite mjölk och socker. MUMS. Lyckades flörta till mig en ask när jag och mamma var och handlade grönsaker på torget.




Detta var min frukost i ett år när jag var i USA, lyxigt värre. Jag har också ett speciellt sätt att äta jordgubbar på eftersom jag tycker de är absolut godast i mjölk med lite socker på. Sedan trycker jag jordgubbarna mot kanten och mosar dem så all "saft" hamnar i mjölken. Det var precis jag hann ta kortet innan tallriken var tom igen. Torgets svenska jordgubbar kan rekommenderas. Jag hade inte höga förhoppningar för jordgubbarna men de smakade massor och det var underbart!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0