God måndag!!

Skrivet den: 2010-11-15 kl. 06:39:34 / Kategori: That is that
God måndag!

Jag tänkte börja denna måndag och vecka med en diss. Lite tråkigt att börja negativ men de kan inte hjälpas. Jag har inte ätit frukost än och då är de lätt att bli butter vet ni..

Jag vill MEGADISSA att fotbollen på onsdag går på kanal 10! (Viasat sport hd också jag vet men de hör inte hit) För de spelar fan ingen roll hur många extrakanaler man än har, de bara blir fler å fler å fler.. Brasilien- Argentina hade också varit roligt att se, men nej nej.. Tur för dem att vi tränar på onsdag och missar skiten ändå.HMPF!!

( Nu är det något långt bak i huvudet som säger mig att kanal 10 är en gratiskanal, men de spelar ingen roll för vi har den ändå inte. Dock känns hela dissen lite meningslös om den verkligen är gratis. Det bevisar bara att jag inte ska dissa saker för jag vet ändå inte vad jag pratar om. Det är också därför jag sällan konfronterar någon. Jag vinner aldrig och mina argument är oftast lite vaga. Betydande mkt vaga. Det är bara att fråga Daniel!! )

God morgon igen mina vänner!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0