home, sweet home!!

Skrivet den: 2010-11-09 kl. 12:26:04 / Kategori: That is that
Nu är jag hemma igen efter att ha jobbat med addition, subtraktion, multiplikation och division. Jag är en sådan mattenörd, för jag tycker det är himla roligt. Nu ska jag bara slappa och fixa lite här i lägenheten innan jag ska dra mig i till stan och hälsa på underbara Ida. Tänkte bara berätta om ett spel Alex har lurat in mig på. Icopter på iphonen, hjälp vad beroendeframkallande. Och de blir ju inte bättre av att Alex satte ett high score på min telefon.. Eller, ja, de är ju gammalt nu ;)





Kommentarer
Postat av: alex

Va?? har du slagit mitt rekord?? haha:

2010-11-09 @ 15:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0