KNA

Skrivet den: 2010-11-27 kl. 21:03:12 / Kategori: That is that
Vi har haft en toppendag i KNA (Karlskrona) och det blev en del shopping faktiskt. Hittade en skjorta som jag är riktigt nöjd över. Efter turen på stan somnade jag under Unitedmatchen och det var ju en tabbe minst sagt. (7-1 ÅH YES)

Jag och Daniel ligger och myser framför tvn och äter godis. Jag skulle kunna vänja mig vid det här hela-livet-i-sovrummet-boendet. På tvn visas just nu TOP GEAR. Bilprogram visst, men jag skrattar mer åt detta än jag och mamma gör åt americas funniest. Den ni :)

De här killarna är orginal till 100% och så otroligt klockrena. Tänk er Daniels kommentarer upphöjt med 84 så börjar vi närma oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0