the winner takes it all

Skrivet den: 2010-11-15 kl. 11:26:28 / Kategori: That is that
.. som Frida hade sagt, nu måste ni sjunga :)

JAG VANN JAG VANN!! Innan skolan idag smet jag och Frida inom ICA för att köpa lite överlevandsgottis till lektionen och när jag betalade fick jag ett halvmeter långt kvitto och det började tjuta i butiken. Skit, jag har vunnit högsta vinsten liksom. Minst en bil. Sedan säger kassörskan att jag inte vunnit mindre än tre gånger, Åh YES!!

Vill ni veta vad jag vann..? Nyfikna till tusen..? Min vinst består av en våffelmix, plastpåsar och 500 g pasta, allt från ICA! Lite avtändande jag vet, men men. Är det någon som har ett våffeljärn så ring mig så gör vi våfflor, I'll bring the smet..

KRAM PÅ ER!!



Kommentarer
Postat av: Frida

2000 lotter??? Köper ni bara ICA varor?? Det är ju för fan helt omöjligt att ha 2000 lotter?? Vi har 95 och det tyckte jag var mycket.. jag har ett dubbel våffeljärn så att vi kan äta tillsammans, kom hit=) förresten så är jag inte ett dugg avis.. hhmmm

2010-11-15 @ 15:09:11
URL: http://fridazz.blogg
Postat av: Anonym

förlåt, glömde..



The winner takes it all

The loser standing small

Beside the victory

That’s her destiny

2010-11-15 @ 15:10:14
Postat av: Ellen

grattis! Vilken gullig grej

2010-11-15 @ 16:21:18
URL: http://ellencsordas.blogg.se/
Postat av: i d a f o t o - ida gilbertsson

Vilken häftig blogg! :)



Kika gärna in på min, och berätta vad du tycker om mina bilder, eller svara på min läsarfråga! :)



Kramis! :)

2010-11-16 @ 21:05:49
URL: http://idafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0