VFU!

Skrivet den: 2010-11-22 kl. 07:17:12 / Kategori: That is that
Hallå och välkommen måndag!!

En ny vecka, och inte vilken som helst heller. Det är återigen dags för en VFU. Denna är bara på en vecka och vi får se hur mycket jag hinner med här. Men jag har höga förhoppningar, både på mig själv och själva veckan i sig.
Tyvärr kommer inte skolan få min fulla närvaro eftersom det är så mycket annat som pågår här. Jag och Daniel har börjat packa ner små delar av våra liv i bananlådor. Ingen flytt på g men abk kommer och ska fixa kök, hall och vardagsrum. Så allt ska tömmas. Vet ni hur mkt skit som gömmer sig i ett städskåp? Fyra pappkassar, kan jag tala om. Men ni ska få före och efter bilder. De ska bli riktigt skoj att få de fint här hemma :) 

Nu ska jag hosta vidare, vi hörs. :)  KRAM






Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-11-23 @ 10:37:41
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0