1:a Oktober

Skrivet den: 2010-10-01 kl. 10:29:05 / Kategori: That is that
Vi började den nya månaden med tvätt-tid mellan 7 och 10. De är en bra start faktiskt. Men jag tar mig också en titt i kalendern och ser vad som finns inplanerat.

1 oktober har vi planerat in årets första body-pump-pass med mamma. De ska bli riktigt skoj och med Alex som instruktör kan det inte bli annat än bra.

4 oktober ska jag äntligen tillbaka till Villaskolan och jobba lite. De ska ockå bli riktigt skoj. Det var länge sedan jag var där, trots att jag har nyckel å allt. Det blir även ytterligare tre dagar på Villaskolan denna månaden.

8 oktober. Tentadags! Då ska vi ha salstentamen på hela 10 hp. Det är nervöst, men de ska nog gå.

8 oktober, NAGLAR!!

8 oktober. Mycket som pågår denna fredag men om kvällens planer,  de kan jag inte berätta, ;) spännande!

22 oktober åker vi. Denna gången styr vi planet till Holland och Maastricht. Jag, Alex, Frida och Tina m.fl ska åka dit med skolan och uppleva skolvärlden där. Det ska bli intressant att se deras skolsystem och lärarutbildning. Och jag har ju aldrig tackat nej till en flygtur innan. Ja, vi kommer ju inte hem förrän den 29 oktober men..

Den 30 oktober ska vi fira mamma som hunnit fylla hela 45 år medan jag är iväg.

Ja, sen blir de några pass på gymmet och med all säkerhet några på konsum också.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0