8-13 my ass!!

Skrivet den: 2010-10-12 kl. 22:56:42 / Kategori: That is that

Inte kunde man sluta kl ett inte. Nejdå, man var kvar till fyra. Men jag var så nöjd över min insats idag så jag kunde stannat ett tag till haha. Idag så kändes de lite som om jag kunde få kontroll över en barnaskara. En milt sagt stökig sådan. Och tur är väl de, inne på termin 5 som man är.

Det blev dock lite tight med disken och gymmet. Men allt hans med, och magen har fått sig en omgång igen. Har tvingat halva laget att känna på den ikväll, haha. Ja, för tjejerna var ju här en tisdag som denna. Inte hela laget men en del iaf. det blev chips och dippa, blåbärspaj och vaniljsås, och Zlatan å Holland. Matchen skittråkig, tjejerna underbara!!


lovade er två nya kategorier ikväll, men ni klarar er nog till imorgon tror jag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0