God morgon

Skrivet den: 2010-10-23 kl. 09:50:14 / Kategori: Holland okt 2010

Jag säger god morgon igen!! Nu är vi vakna och har precis kommit tillbaka från en riktigt god frukost. Mobilen låg kvar på rummet men imorgon får jag ta kort där nere! Jag och Alex har varit jätteduktiga och varit på powerwalk nu på morgonen. Allt här är jättefint och alla byggnader ( vi såg ) var nya och såg riktigt häftigas ut. Nu ska vi borsdta tänderna och se om vi hittar några affärer. Alex är shoppingsugen till tusen, haha.
Kram till alla er där hemma!!

ps: Jag vet innte varför inlägget om mamma kom upp igår när jag skrev de idag. Det är idag den 23 okt som hon fyller år :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0