Inte en god morgon

Skrivet den: 2010-10-07 kl. 11:14:08 / Kategori: That is that
Idag är en dag då jag tycker bättre om USA än Sverige. För i USA hade jag aldrig blivit påtvingad en promenad i regnet klockan halv åtta i morse. 

Jag skulle lämna in bilen för något (fråga Daniel) mellan sju och åtta idag. Å hela grejen med att lämna in bilen är ju att bilen stannar var jag än lämnar in den. Så hur tar man sig därifrån liksom? De är också här skillnaden mellan Sverige och USA kommer in. I USA hade de aldig låtit mig gå hem själv i regnet. Nej jag hade blivit körd hem och sedan hade de hämtat mig när bilen var klar. Med eller utan regn.

I mars åker vi tillbaka till de förtrollande landet och då ska vi banne mig bli uppassade!! :)

End of Story!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0