Mamma!!

Skrivet den: 2010-10-22 kl. 11:13:06 / Kategori: That is that
Idag fyller min älskade mamma 45 år, och sitter fast här i Holland.. Men jag vet att du kommer få en trevlig kväll ändå ;) Nästa lördag blir det bowling. Tänkte säga att då ska vi sätta dit pojkarna men kom på att vi har Vera i vårt lag så..  

Jag lägger upp två bilder på min mamma idag. En på henne förra hösten, och en på henne denna hösten. På den andra bilden har jag tvingat henne att prova en av mina gamla klänningar. Sitter som en smäck och mamma kommer bli arg på mig för att den bilden hamnade här. Men jag vill bara säga hur jäkla stolt jag är över dig och och snygg du är och hur roligt det är att gå och träna med dig!! Älskar dig massor!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0