Shoppingdag!!

Skrivet den: 2010-10-23 kl. 17:21:48 / Kategori: Holland okt 2010

Jag är bara så efter här i Maastricht. Alla shoppar som galningar och jag hittar inte något. Eller, jag har börjat göra som Vera, jag avvaktar. Fast vi har hittat italiensk glass. Det har ingen dött av. Nu är vi alla samlade på rummet igen och planerar inför kvällen. På grund av regn och blåst är det inga högtflygande planer men ut i natten ska vi. Internet här är inte att leka med, är både segt och dyrt. Men eftersom vi fått i uppgift att blogga när vi är här skulle skolan stå för det. Så jag får väll lägga upp ett inlägg på den bloggen också :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt med regn. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-24 @ 09:55:36
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0