en Torsdag

Skrivet den: 2010-09-23 kl. 10:39:39 / Kategori: That is that
God morgon!!

Även idag har jag fått lite sovmorgon. Fast katterna väckte mig klockan sju genom att sätta på tvn och dvdn så de tittade på krigsfilm på högsta volym här hemma. Snacka om att jag inte visste vad som hände när jag vaknade, haha.

filmen igår var jättebra! Alla Resident Evil-filmerna är bra. Fast jag är rädd att jag inte är ett megafan av 3D precis. Jag blir mest snurrig, och allting blir så mycket mörkare med glasögonen på sig. 

Igår hade jag också en liten depp-dag. När man tycker sådär allmänt synd om sig själv. Så när Daniel var och tittade på fotboll med några jobb-polare gick jag hem till lillsyrran och mös. Vi hyrde film och köpte lite godis. Sen blandade vi saft och bäddade ner oss. Vilka filmer vi hyrde? Usch ni vill egentligen inte veta :)  Jag sa ju att jag hade depp-dag!! Mysigt var der i alla fall.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0