God Morgon!!

Skrivet den: 2010-09-22 kl. 10:35:14 / Kategori: That is that
Hej hallå!
Idag har jag verkligen sovit länge och vaknade inte förrän halv tio. Skönt med tanke på de dagarna jag har haft  so far denna veckan. Men det blir inget soffliggande idag. Snart ska jag bege mig till gymmet för en behövlig tur tillsammans med Tess. Jag hoppas på ett bra pass för min mage. Senare ska jag träffa Sofia i parken och då får jag äntligen träffa hennes nya vovve. Det ska bli mysigt, gäller bara att klä på sig. Ikväll ska jag och Daniel gå på bio. Vi ska se Resident Evil:Afterlife i 3D.

Så där har ni dagens planer. Hoppas alla andra också kommer få en underbar onsdag. KRAM




Kommentarer
Postat av: » P H O T O L E N S

Gillar din bakgrund! :)

2010-09-22 @ 12:48:10
URL: http://photolens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0