Iphone 4

Skrivet den: 2010-09-06 kl. 10:55:52 / Kategori: That is that

Nu är den min. Nu kommer jag inte längre mobbas för min gamla telefon. Dock kräver denna en massa av mig för att jag ska kunna få den andra att fungera, haha. Daniel tycker jag ska vänta tills han kommer hem men han kommer inte hem förrän jag har stuckit till jobbet och då träffar jag inte honom förrän vid tio ikväll. Och så kan vi inte ha de. Så med lite hjälp av kundtjänst och någon hemsida rör jag mig sakta men säkert åt rätt håll :)




Haha, min gamla är sjukt mobbad. Men sen fick jag den julen 2005 så den har varit med ett tag. På bilden hade jag inte lyckats få i simkortet än, de tog mig närmare halvtimmen att lista ut :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0