Måndag 20/9

Skrivet den: 2010-09-20 kl. 07:15:02 / Kategori: That is that
Ny vecka, nya möjligheter!!

Denna veckan börjar vi med en tripp till Vimmerby, Småland. Detta är tydligen en obligatorisk del i lärarutbildningen på högskolan i Kristianstad :) Denna morgon gick jag upp 05.40 (Daniels vanliga tid) men har inte riktigt vaknat ännu. Håller på att halvpacka och städa lite här hemma innan Alex kommer och hämtar mig. Jag är helnöjd med min lilla packning. Välplanerad är ordet som beskriver den bäst. Med en fikalåda innehållande massa bars, godis, läsk, mer, å bananer. Mums, haha.

Vi får se hur uppdateringen blir under dagen men något litet ska jag nog kunna få iväg. Gillar ju att blogga när jag reser, å detta är ju en minisemester, haha.


KRAMAR



Kommentarer
Postat av: Anonym

fin hårfärg :) riktigt ljust som jag vill ha. dock så har jag slutat bleka.. håret tog sån stryk :P bleker du ditt hår?



kram!

2010-09-22 @ 12:46:15
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0