måndag 4/4

Skrivet den: 2011-04-04 kl. 08:24:35 / Kategori: That is that
Underbara måndag. Berättar mer om varför den är så underbar senare idag :)

Helgen har också varit underbar på alla sätt å vis. Fullt upp men vad trodde vi? Jag å planera går inte riktigt ihop. Men denna underbara måndag bjuder också på solsken. Och det tackar man inte nej till när en promenad ut till hammar väntar. Jag ska stoltsera fram i mina nya solglasögon. Mina snygga gamla billiga gick sönder sista dagen på båten så jag köpte nya på flygplatsen. Har aldrig köpt så dyra solglasögon innan, men tanken är att jag kanske ska vara lite mer rädd om dem då. Så de kanske håller lite längre.

Sååå sjukt snygga och jag är supernöjd!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0