MFF

Skrivet den: 2011-08-24 kl. 07:09:51 / Kategori: That is that
Hjälp vad jag är trött. Att jag ens står upp är otroligt. Och jag gör det inte så bra, vinglar hela tiden pga sömnbrist, men förhoppningsvis vaknar jag snart.
Matchen igår var helt otrolig. Det är så jäkla fel att MFF inte går vidare till CL-gruppspelet. Malmö vinner matchen med 2-0 men det räcker inte eftersom de förlorade med 1-4 borta. Så jävla nära var dem! Det var spel mot ett mål sista halvtimmen och jag hade gjort mkt för att de skulle få dit en till.
Jag vet att det är surt just nu, men sett från igår, Malmö har i Europa och göra. Jag hoppas de fattar vilken match de gör och hur grymma de är! Kanske inte idag, men imorgon! Duktiga Pontus satte tvåan också. Känslan inne på arenan efter slutsignalen ger mig rysningar. MFF i hjärtat verkligen.
Blir seg uppdatering idag. Ska jobba HELA dagen verkligen och är för trött för att orka förbereda något jätteseriöst. Så until tonight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0