sick sick sick

Skrivet den: 2011-08-31 kl. 08:28:10 / Kategori: That is that
sleten till tusen och lite hosta på de. Jag nyser och hostar med jämna mellanrum och mår piss. Hatar att vara sjuk. Har sjukanmält mig till jobbet också vilket förklarar hur sjuk jag faktiskt är. Daniel kallar mig gnälligare än en förkyld man och jag är beredd att hålla med honom haha. Jag tycker rätt synd om mig själv, men jag är tydligen den enda här hemma så tills dess tänker jag gnälla satan ;)
Nu ska jag till skolan. Två föreläsningar och ett grupparbete, sedan är det soffan för mig resten av kvällen!
Bild från i lördags. Jag var lite piggare då ;) Lånade syrrans kamera igår så senare ska ni få se bilderna därifrån.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott med popcorn!

2011-09-01 @ 15:07:11
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0