torsdag i augusti

Skrivet den: 2011-08-18 kl. 08:50:21 / Kategori: That is that
Redan torsdag. Känns lite konstigt denna veckan eftersom jag är ledig i veckan men ska jobba i helgen. Och jag kommer gå och skratta hela dagen på söndag när jag jobbar. Äntligen en söndag, det kommer se bra ut på lönen sen!!
Matchen igår, fan jag vet inte vad jag ska säga. Det gick ju inte så bra kanske. Fram till 2-1 kändes det ändå helt okej. Det där målet på bortaplan är så viktigt. Malmö spelade inte sin bästa fotboll men det kändes ändå som om de kämpade väl. Tyvärr rann det iväg lite mycket på slutet och 4-1-målet hade vi gärna varit utan. Det kommer bli en tung retur på tisdag, men självklart kommer vi vara på plats och heja på dem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0