tråkig fredag

Skrivet den: 2011-08-26 kl. 10:34:06 / Kategori: That is that
Hjälp vilken tråkig fredag jag har framför mig. Hur kunde det bli såhär? Tur att lördagen kommer bli så mycket bättre! Jag ska jobba 14-21.15 idag och är inte hemma förrän klockan tio ikväll. Och jag som inte träffat Daniel på jättelänge. Fast jag har planerat in lunch med syrran å Kalle och en liten tur på stan. Daniel hoppas jag få mysa med imorgon bitti. Och imorgon kväll har vi högtflygande planer ;)
Herrn min ska också in och betala flybiljetterna idag så jag får ta några extrakvällar i höst tror jag ;) Vi ska inte åka förrän efter min examen i januari så jag har tid på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0