hemma igen, dags för Dessimat!

Skrivet den: 2011-12-26 kl. 21:15:33 / Kategori: That is that
Det är dumt att jobba i en matbutik när man är hungrig.
Idag fick jag med mig hem en massa gott så jag har gjort casadias. Jag är väldigt osäker på stavningen men inte på själva tillagningen. Där är jag grym! Och ni i min närhet som fått smaka på dessa vet vad jag pratar om.
Casadias (the Monane-style) går till som följer.
Jag lägger ett mjukt tacobröd i en varm stekpanna med lite smält smör. Sedan strör jag tre olika sorters riven ost över och varierar med champinjoner, chorizo och tomat. Jag viker sedan tacobrödet som en halvmåne och steker brödet på båda sidorna tills osten i mitten smält. himmelriket!
inte något grönt i närheten av den här tallriken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0