Morgon

Skrivet den: 2011-12-19 kl. 07:38:25 / Kategori: That is that

Skriver bara morgon eftersom en god sådan är de inte.
Jag jobbar med service. Man ska hjälpa kunden och göra den nöjd. Man ska också göra själva köpprocessen så smidig som möjligt och krångel uppskattas inte. Hör ni de Skånetrafiken! Krångel uppskattas INTE!!

Jag skulle köpa månadskort till bussen idag eftersom jag tänkte vara duktig och åka buss till jobbet hela (halva) julen. Efter att ha letat upp ett gammalt foto (skolfotot från åttan) gick jag dit med mina studentkort. Nehe, då kan jag inte åka mellan stan och Åhus utan måste åka minst 4 zoner. Så då får jag ta mellan Åhus och Degeberga. Trots att jag aldrig åker till Degeberga. Men skit samma, tänkte jag. Nehe, då är helt plötsligt inte mina studentkort giltiga. VA?!? De saknas en logga från Skånetrafiken på dem. Finns det speciella sådana kort? Och varför har inte jag fått dem? Och varför har jag kunnat köpa månadskort på dem innan. Blä för Skånetrafiken idag. Jag brukar faktiskt inte klaga, men BLÄ!!

Slutade med att jag gick därifrån, ringde till Daniel och snackade skit om den inkompetenta jäveln som satt där, lugnade ner mig och gick och köpte ett 95 kr dyrare,vanligt månadskort. Jag älskar måndagar.

Tur att jag ska till mitt älskade Konsum nu och sprida glädje och julkänsla. Det är jag grym på, även om morgonen varit hemsk. Kraaaam

PS. Jag misstänker att ni alla vill se de där skolfotot så here you are. En glimt av mina nya naglar också. Bättre bild kommer senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0