Sparris!!!

Skrivet den: 2011-12-31 kl. 16:50:27 / Kategori: That is that

Hej hallå. Dagen har gått fort med många förberedelser inför kvällen. Och en lång powernap framför tvn.

Men jag måste berätta om natten igår. En skoj sak tycker jag, och en himla god gärning. En kille jag trodde jag visste vem var sökte efter sparris på Facebook eftersom hans hund fått i sig grisben. Detta var vid tolv-snåret igår. Eftersom Kalle köpt på sig en himla massa sparris erbjöd jag mig att dela med mig lite. Killen blir själaglad och skickar sitt telefonnr som jag ringer upp. Det visade sig att det inte alls var den killen jag trodde utan en helt annan. Och ännu läskigare, inte nog med att vi bodde på samma gata, han bor i trappuppgången bredvid oss. Ett sjukt sammanträffande! Men jag hoppas att det går bra för deras hund!

Kramar och gott nytt år till er alla!! Skriver mer under kvällen, vi ska laga mat nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0