dags-att-göra-något-vettigt-måndag!

Skrivet den: 2011-02-28 kl. 06:56:54 / Kategori: That is that
God morgon! Idag gick jag upp riktigt tidigt. Efter att ha testat några gånger nu känns det som att det inte är min grej. Det värsta är att jag får inte klaga när jag vaknar. Vilket sucks! För hur tidigt jag än går upp så går Daniel upp bra mkt tidigare än mig. Idag gick jag upp halv sex. Det är tidigt! Det är också då som Daniel börjar jobba i Åhus, vilket betyder att han gick upp bra mkt tidigare än så.

Aja. Idag ska göra något helt underbart! Jag ska åka till min favoritskola och hålla i en massa engelska- och matematik-lektioner. Hur underbart är inte det?

Andra planer för veckan.
antal dagar jag ska jobba: 7. 4 på skolan och 3 på konsum
antal dagar jag har lektioner på hkr: 2. plus massa självstudier som jag försöker att inte tänka på.
antal fotbollsträningar jag hinner med: 3 om jag har tur. Håll tummarna!

Ska smita och göra något vettigt nu resten av morgonen innan bussen går. KRAM




Kommentarer
Postat av: Josse

Hej! Jag försöker hitta nån sida eller butik där man kan köpa ear cuffs, du har inte något tips på var man kan hitta en? :)

2011-02-28 @ 17:31:41
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0