en vecka

Skrivet den: 2011-02-10 kl. 07:15:34 / Kategori: That is that
Wow, vilken vecka jag har här :)  Önskar nästan att jag hade haft tid att skriva om allt underbart här. Men vi får börja någonstans och det blir i skolan.

Jag älskar min nya kurs. Jag känner inte mina kurskamrater så bra än men det kommer väl. Tråkigt att alla utom jag, Johanna och Linnea har gått tillsammans hur många terminer som helst, men men. Lektionerna är underbara. Denna veckan har vi haft livräddning och lek å plask på tivolibadet. Jag har lärt mig att dyka. Den ni.. Och jag lyckades också simma till botten på den djupaste basängen på tivolibadet. Den biten är jag faktiskt riktigt stolt över.. Sen har vi även testat klädsim och livräddning. Iaf, riktigt roligt har vi!! Igår lärde vi oss HLR vilket också känns underbart att kunna.

Nu ska jag smita iväg till jobb nr ett idag. Ska vara på skolan mellan 07.45 och 11. Knappt lönt kan man tycka. Men sedan efter det ska jag vara på konsum mellan 12-20.15. Det är så det ska vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0