Hej hallå och hjälp!! Länge sedan jag skre...

Skrivet den: 2011-02-21 kl. 13:28:26 / Kategori: That is that

img_4783 (MMS)

Hej hallå och hjälp!! Länge sedan jag skrev. Bristande intresse. Men nu känner jag att jag behöver lite stöd och hjälp! Ska nämligen till tandläkaren idag å ja, de var inte direkt igår jag var här sist. Ringde idag för att få en tid och fick samma dag. Lite jobbigt eftersom jag oftast behöver en vecka med flitigt användande av tandtråd och annat flux för att få ihop en trovärdig historia om jag tar jättebra hand om mina tänder. Så vi får se vad de säger idag. Har en annan rolig nyhet också men de berättar jag om ikväll :) kram på er och håll tummarna för mig nu!!


Kommentarer
Postat av: Anna :)

fin blogg! :D

2011-02-21 @ 17:19:26
URL: http://annahero.blogg.se/
Postat av: Adela Nylund

Vad spännande din blogg verkar vara. kommer med all säkerhet att läsa dina poster igen! :p Hoppas du har en kul helg :)

2011-02-22 @ 09:12:42
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0