konstigt beteende

Skrivet den: 2011-02-16 kl. 10:28:51 / Kategori: That is that

God morgon.

Här sitter jag denna onsdag och borde plugga. Men jag är så grym så de kommer gå bra ändå, haha. Däremot vill jag prata om en annan sak. Sedan en månad nu har jag och Daniel kört stenhårt med mat och träning för att komma i trim till vår Miami-resa i mars. Och precis som vanligt började kilona rasa för Daniel medan jag gick ner ett, max två kilo. Så förra veckan gav jag upp och hällde i mig godis och semlor och annat gott. För att sedan bli övertalad till att hålla ut en månad till.

Idag stod vågen för första gången under 65 kg. Vilket känns skitbra eftersom jag samtidigt fått killer abs!Jag ljuger inte, killer abs! Efter jag ställt mig på vågen å fått denna bekräftelse sprang jag å hämtade tumstocken för att mäta mig. Kanske var jag en cm längre än vad jag trodde (nej 163 cm it is) och mitt BMI skulle isf bli lägre. (inte märkbart) 

Så nu fick ni en inblick i min hjärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0