Slitz - för män som värmer hemma!

Skrivet den: 2011-02-25 kl. 13:13:26 / Kategori: That is that
Hello losers!

Jag vaknade halv elva idag med halsont. Känner i hela kroppen hur en riktig förkylning är på väg och det är inte roligt! Men något som var roligt var gårdagens avslut. Jag och hellebop hade mys "framför soffan" (internt skämt) kollade på film och drack nyponsoppa efter träningen. Sedan var jag tvungen att visa henne nya slitz som denna gången innehåller världens bästa historia. Jag funderade ett tag på om jag skulle skriva den här men den är lite snuskig. Jag vet ju att min mamma läser. Att Daniels mamma läser. Och att Elins mamma läser ;) Men å andra sidan är det min blogg så jag skriver ju vad jag vill egentligen..? Dare I?

I Slitz finns en sida som heter Sanna historier där "slitz-läsare" skickar in och skriver om sin vardag. Hurvida det är inskickade historier eller bara text ihopkomponerad av redaktionen får ni själva avgöra. Här är iaf en av historierna i Slitz, mars 2011.

"Tjenare! Jag går i tredje ring på gymnasiet, och var precis med om något som jag vill passa på att dela med mig av. Vi satt på biologilektionen, och läraren höll på att lägga ut texten om den mänskliga fortplantningen. Han hade precis berättat att den manliga sädutsöndringen huvudsakligen innehåller glukos, fruktsocker, när Nina, en mycket het tjej i min klass, kom med en fråga hon tyckte var relevant;
- Asså vadå, fruktsocker? Men hur kommer det sig att det inte smakar sött då?
Tystnaden spred sig som tryckvågen från en atombomb, medan Nina långsamt insåg att hon avslöjat saker om sitt privatliv som hon vid närmare eftertanke helst hade velat hålla för sig själv. Hon antog sakta men säkert brandbilens färg. Läraren, ett sant proffs, rörde inte en min när han sakligen påpekade:
- En sannolik förklaring är att de smaklökar som känner av sötma befinner sig på tungspetsen och inte i halsen.
Han belönades med en spontan applåd från klassen."

Sådär nu kan ni välja att skratta högt väldigt länge som jag gjorde, eller helt enkelt dumförklara min humor.

KRAM PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad tycks om klänningen som jag la upp? ^^

2011-02-25 @ 14:24:56
URL: http://musicfame.blogg.se/
Postat av: MALVAMPYR

fin blogg!vad ska du göra i helgen??

kram malva<33333

2011-02-25 @ 16:11:10
URL: http://malvampyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0