en måndag igen

Skrivet den: 2011-01-31 kl. 14:17:51 / Kategori: That is that
Sista måndagen i januari. Sista dagen i januari. Känns bra, ju närmare 17 mars desto bättre. Det var en riktigt lång tågresa igår och jag var inte hemma förrän närmare halv tolv. Men eftersom jag är "ledig" (självstudier till tusen) idag så gjorde inte det så mycket. Och eftersom jag har självstudier idag har jag som vanligt städat. Och här fanns att göra eftersom Daniel haft förfest i helgen ( när katten är borta ). Men jag gillar att ha läget under kontroll. Och jag inte plugga om här inte är undanplockat.

Nu ska jag tillbaka till motorisk utveckling så hörs vi senare. Kram på er.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0